نا شناس

بسیار جالب

نا شناس

بسیار جالب

متولد شودم- دوباره

 

 

در مورد من :

بسیار عقل گرا ولی در عین حال بهره مند از نعمت احساسات پاک. با صداقت کامل گام بر میدارم. زندگی با کیفیت را به هیچ قیمتی فراموش نمی کنم. زندگی را با موانعش می شناسم. تا وقتی چیزی را درست بدانم، تا پای جان ایستادگی می کنم. میدانم که اشتباه ممکن است. فرصت جبران میدهم و میخواهم. خوبی ها را برای همه موجودات دنیا می خواهم. اندیشیدن کار هر لحظه من است. همین. خیلی حرف زدم...

پیام ضروری :

بدنیا آمده ام که انسان باشم. همین! نه فرشته و نه حیوان... یک انسان با همه نقص ها و قدرتهایش. بر آنم که همواره از انسان بودنم لذت ببرم و دفاع کنم. چیز کمی نیست.

مهمترین چیزها در مورد من :

در کوتاه مدت در مورد من دچار سوء تفاهم میشی. زمان خیلی چیزها رو واضح میکنه. باید به نزدیکی مرحله سوم از مراحل آگاهی شناخته شده توسط وین دایر برسی تا با هم راحت باشیم (خودم که هنوز خیلی فاصله دارم!) وگرنه از من تصویر خوبی

 نمی بینی. من رو یک انسان ببین، همین. مثل خودت. اگه از من انتظار اضافی داری اشتباه می کنی. من روشم در هر رابطه ای برنده - برنده است. ممکنه بیشتر از تو در رابطه گام بردارم اما این کار رو به انتخاب خودم می کنم. مطمئن باش از من دروغ نمیشنوی، دروغت رو هم خوب می فهمم. ارزش من و تو به چیزهائی که داریم، کارهائی که می کنیم، و نظر دیگران در موردمون نیست.

مورد که برایم قابل تحمل نیستند:

بیهودگی ترس یآس آدم هائی هستند که میدونند کسی رو آزار می دهند ولی برای جبران ضعف هاشون اینکار رو می کنند. مریضند ولی نمیتونم باشون ارتباط داشته باشم.

تعادل :

زندگی در جریان است. وابسته به یک پدیده نیست. کاری کن که بعدها پشیمان نباشی، آینده نگری سرمایه بزرگی است .

قسمت نظر خواهی پر کنید لطفاً.

 

نظرات 7 + ارسال نظر
someone دوشنبه 20 آذر 1385 ساعت 13:57 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
باید آدم جالبی باشی .
موفق باشی.

پرستو سه‌شنبه 21 آذر 1385 ساعت 21:57

واقعا فکر می کنی حیوان از انسان پست تره؟؟؟!تو واقعا فکر می کنی از یه گنجشک پاک تری؟!نصف اونم خدا رو عبادت نمی کنی؟!در ضمن بگو که همش عقایدتو تحمیل می کنی!بگو حتی خودتم از خودت مخفی می کنی.همیشه پشت دودی.کی ترسو ه؟اونیکه جسارت نداره همش خودشو قایم می کنه شجاعه!یا اونیکه راحت می گه احساساتیه و ازشروع رابطه عاطفی می ترسه!؟به هر حال خوش به حالت که به اونچه که فکر می کنی قانعی.اینقدر محکم حرف زدن فقط ذهن رو محدود می کنه.منم خیلی حرف زدم!!:)

پرستو سه‌شنبه 21 آذر 1385 ساعت 22:19

در ضمن کسی مجبورت نکرده با آدمهای مریض رابطه برقرار کنی آقای سالم!واقعا چه موهبتی رو مریضا از دست می دن!طفلکها!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 آذر 1385 ساعت 10:49

ببین!حتی اگر دلم عاشقت بشه و به دست و پام بیفته جلوش می ایستم.باهاش مبارزه می کنم.راهی که اومدی راه چرکی بود.حتی اگر خدا هم طرف تو رو بگیره جلوی اونم می ایستم.شوخی هم ندارم!اگر راه درست اومدی که یا علی!اگر نه شده وجودم رو له می کنم ولی با وجود وفکر و یاد تو مبارزه می کنم تا دم مرگ.دیگه ایمیل ندارم چون با خودم در افتادم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر 1385 ساعت 01:09 http://tinatina.blogsky.com

خوش حال می شم نظر بدی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر 1385 ساعت 21:40

می گی بدنیا اومدی انسان باشی. نه فرشته نه حیوان. فکر نمی کنی تو حتی می تونی از فرشته هم بالاتر باشی. چرا اصلا خودتو مقایسه می کنی انسان باش و تو همین انسانیتت ارتقا پیدا کن. افتخار نیست که حیوون نباشی خوب به قول یکی از نظرا گنجشک خیلی از من و تو پاکتر ولی همین پاکیه که مهمه یا چیز دیگه؟؟؟

لیدی ـ صبا چهارشنبه 29 آذر 1385 ساعت 08:36 http://www.sabaweb84.blogfa.com

سلام ،

تو چه دانی معنای شکستن ، معنای فرو رفتن را ...
... نیاز تشنه خاکی را به یک دریا ...
درون سینه ات کوهی به قد هرچه دنیاست ...
چه دانی ضجه دل را در این شبها ...

----------

همواره سرفراز
تا درودی دیگر بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد