نا شناس

بسیار جالب

نا شناس

بسیار جالب

قلب من رو به تو پرواز می کند


مرا ببخش ! از این جرم بزرگ که دوستی است و جنایت ها به مکافات آن رخ می دهد چشم بپوشان ؟

اگر به تو «عزیزم» خطاب کرده ام ، تعجب نکن . خیلی ها هستند که با قلبشان مثل آب یا آتش رفتار می کنند . عارضات زمان ، آن ها را نمی گذارد که از قلبشان اطاعات داشته باشند و هر اراده ی طبیعی را در خودشان خاموش می سازند .
اما من غیر از آن ها و همه ی مردم هستم . هر چه تصادف و سرنوشت و طبیعت به من داده ، به قلبم بخشیده ام . و حالا می خواهم قلب سمج و ناشناس خود را از انزوای خود به طرف تو پرتاب کنم و این خیال مدت ها است که ذهن مرا تسخیر کرده است
می خواهم رنگ سرخی شده ، روی گونه های تو جا بگیرم یا رنگ سیاهی شده ، روی زلف تو بنشینم
 من یک کوه نشین غیر اهلی ، یک نویسنده ی گمنام هستم که همه چیز من با دیگران مخالف و تمام ارده ی من با خیال دهقانی تو ، که بره و مرغ نگاهداری می کنید متناسب است
 بزرگ تر از تصور تو و بهتر از احساس مردم هستم ، به تو خواهم گفت چه طور
 اما هیهات که بخت من و بیگانگی من با دنیا ، امید نوازش تو را به من نمی دهد ، آن جا در اعماق تاریکی وحشتناک خیال و گذشته است که من سرنوشت نامساعد خود را تماشا می کنم

نظرات 12 + ارسال نظر
مزیم شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 00:47

نگذار قلبت سرگردان شود قبل از پرواز مسیرش را مشخص کن

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 00:47

نازبانو شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 20:10

بزرگ تر از تصور تو و بهتر از احساس مردم هستم ، به تو خواهم گفت چه طور

سعی کن بگی تا تماشا نکنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس تر از خودت یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 13:19

قصد مزاحمت ندارم ها..........ولی ...فوووووووووووووووووتت

مامانی هستی سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 14:50 http://mamanyehasty.persianblog.com

سلام حامد جان خدا قلبت را همیشه پرطپش نگاهدارد و عاشق همیشه زیبا و پرطنین شادی ... فرم نظر خواهی کدومه؟ جائی ندیدمش

امیر سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 17:40 http://loveforum.persianblog.com

سلام وبلاگ زیبائی داری امیدوارم به ما هم سر بزنی

نرگس سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 17:57 http://roya1981.persianblog.com

سلام و خداحافظ !همین !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 18:13

omidvaram kasi ke ghalbet roo be oon parvaz mikone ghadresho bedoone arezoo mikonam bakhte namosaedi ke gofti ba ye charkheshe mah o khorshid degargoon beshe o ram o ostorlab barat navide morad o eghbale nik bedan. khosh bashi

پروانه سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 19:31

خیلی با احساس و زیبا می نو یسی

a bayern fan سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 20:51

لینک اینجا را برای امیر (همون امیر بالایی) یکی از دوستان و خوب و قدیمی گذاشتم. تا او هم نوشته های با احساست را بخونه. تو هم حتما به سایتش سر بزن خیلی زیباست.

[ بدون نام ] جمعه 2 اردیبهشت 1384 ساعت 12:47

نیکتا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1384 ساعت 22:55 http://shahregheseh.persianblog.com

سلام..من زود اومدم نه؟؟.. متنتو off می خونم بر میگردم..راستی من اپدیتم..بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد