نا شناس

بسیار جالب

نا شناس

بسیار جالب

دنیای من



توی هر شهر یک دیوونه خونه ای هست و از یک سری از آدمهای به اصطلاح دیوونه اونجا نگهداری میشه.علت ایجاد دیوونه خونه این هست که در واقع وانمود بشه بقیه مردم شهر عاقل هستند! اما واقعا این طوریه؟ یعنی هر کس که بیرون دیوونه خونه زندگی میکنه عاقله؟؟

هر روز با دیوونه های زیادی برخورد میکنیم. خیلی از اطرافیانمون دیوونه هستند . حتی گاهی اگر توی آیینه با دقت نگاه کنیم هم ممکنه دیوونه ای رو در پس تصویر آروم توی آیینه ببینیم!!! آره ، تعجب نداره.مگه دیوونه کیه؟ شاخ و دم که نداره.اونم یک آدم مثل ما، که فقط به خاطر کارهای نامعقولی که انجام میده ، بهش میگن دیوونه. اما واقعا کی میدونه کار معقول چیه و نا معقول کدومه؟ هر کدوم از ما با توجه به سطح فکرمون بعضی از کارها و رفتارها رو معقول و عاقلانه می دونیم و بعضی دیگر رو نه.که البته ممکنه این کارهای معقول از نظر ما از نظر برخی دیگر نا معقول باشه....
بگذارید برای بیان بهتر حرفم چند مثال بزنم.مثلا آدمی که همیشه و در تمام طول زندگیش مثل یک ماشین کار میکنه و تمام زندگیش رو صرف پول درآوردن میکنه و حتی تفریح نداره و از زندگیش لذت نمی بره،به نظر شما کارش معقول هست؟؟
یا مثلا کسی که برای دوستش کاری رو با هزار زحمت انجام میده و بعد توقع حداقل یک تشکر خشک و خالی رو داره آیا آدم عاقلیه؟آدمی که از انسان این موجودی که ذاتا ناسپاس هست توقع سپاسگزاری داره می تونه آدم سالم عقلی باشه؟؟
یا مثلا کسانی که خودشون رو از همه بالاتر میدونند و تصور میکنند که همه ی کارهاشون درسته و اگر کسی دوستشون داشته باشه در واقع وظیفه اش رو انجام داده،می تونند آدمهای سالمی باشند؟؟
 آیا کسانی که تمام زندگیشون رو صرف حرفهای قلمبه و سلمبه و شعار دادن میکنند و خودشون حتی ذره ای از اون حرفها رو توی زندگیشون پیاده نمیکنند،آدمهای دیوونه ای
نیستند ؟؟ و ...
آیا این مواردی که گفتم جز موارد نامعقول نیست؟؟ اگر هست پس چرا این همه دیوونه توی این شهر آزاد میگردند؟؟
خوب فکر کنیم . شاید حتی به این نتیجه برسیم که من و تو هم دیوونه ایم....
اگر روزی قرار بشه که همه ی دیوونه های شهر خودمون رو جمع کنند و به دیوونه خونه ببرند ، فکر میکنیید جا برای این همه آدم باشه؟چند تا آمبولانس ویژه برای بردن این همه دیوونه

لازم هست؟؟


راستی اگه یه روزی کسی بهت گفت دیوونه بازم ناراحت میشی

من که نمیشم

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 3 اسفند 1383 ساعت 19:30 http://roya1981.persianblog.com

نه ! من که ناراحت نمیشم ! برقرار باشی !

الهام دوشنبه 3 اسفند 1383 ساعت 20:23

با یه حساب سر انگشتی می بینی خیلی از آدمای دوروبرمون دیونه اند ...من که همیشه میگم من دیونه ام اگه دیگران هم بگن ناراحت نمیشم !

یه دیوونه سه‌شنبه 4 اسفند 1383 ساعت 17:40

نمی دونم کی هستی و از کجایی....و.....

ناشناس تر از تو پنج‌شنبه 6 اسفند 1383 ساعت 19:59

این همه دیوونه تو دنیا ست تو هم یکیش ولی خودمونیم ها نظرات جالبن فعلا

یک بایرن مونیخی دیوونه یکشنبه 9 اسفند 1383 ساعت 08:25

اگر باور بکنیم که دیوونه و احمق با هم فرق دارند شاید به این نتیجه برسیم که تمام عاقلها دیوونه اند

[ بدون نام ] جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 19:24

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد